veranderingen voor 2014

ik wil een paar dingen gaan veranderen voor mijn blog voor 2014.

  • maandag: moviechallenge/ tvseries/ postcrossing. ik praat dan over films die ik heb gezien en tvseries die ik leuk vind. ik laat de kaarten zien die ik verstuurd heb en die ik heb ontvangen.
  • dinsdag:  Outfit of the days en nail of the days.
  • woensdag: mijn gekochte en gekregen spullen/produkten die ik op heb gemaakt beauty en non-beauty / mijn no buy updates en verlanglijstje
  • donderdag: hunks en babes en foto’s van fotoshoots of andere foto’s van de sterren
  • vrijdag: muziek/bookchallenge. ik zet een band in het zonnetje of een nummer wat me aanspreekt en hou je op de hoogte van mijn boekchallenge
  • zaterdag: tags / oude foto’s /  andere persoonlijke dingen.
  • zondag: nieuws / leuke filmpjes / leuke bewegende plaatjes / recepten
  • maandag t/m zaterdag: image of the day en dan mogen jullie raden wie er op het bewegend plaatje staat en uit welke film of serie het komt.

elke dag komt er minstens een artikel en een artikel met een of meer bewegende plaatjes.

xoxo Tamara