I love : Karvan Cévitam Tropical

Ik ben dol op deze limonadesiroop. hij is zo lekker zomers kan er wel een fles van leegdrinken en heb dat ook in mijn vakantie gedaan. dit zeggen zij over hun drinken:

Tropical

Met Karvan Cévitam Tropical maak je in een handomdraai een lekker fruitige dorstlesser, helemaal naar eigen smaak. Of je nu met koel water een fruitig drankje maakt met de smaak van echt tropisch fruit, of je laat je fantasie de vrije loop en mixt meerdere fruitsmaken; met Karvan Cévitam kun je altijd lekker genieten! Karvan Cévitam bevat 75% fruit en geeft water de smaak van echt fruit. Karvan Cévitam bevat geen kleurstoffen. Bovendien is het een bron van de vijf vitaminen B3, B5, B6, C en E

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in I love ..... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

