I love babybel cheese

Ik denk dat een ieder wel de bolletjes kaas van babybel kent maar er bestaat ook plakken babybel kaas. tot nu toe heb ik het alleen in de Duitse supermarkten gezien maar kan zeggen dat ik er dol op ben. heerlijk op een cracker bijvoorbeeld. een pakje kost wel ongeveer 1,50 euro voor maar vijf plakjes maar ik vind het heel erg lekker. niet echt goedkoop maar wel heel erg lekker.

6876889551_8939f29ed7_z

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in I love ..... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

