moviechallenge week 22

The Lazarus Effect (2015)

Wanneer een team van onderzoekstudenten het menselijk brein in kaart brengt en per ongeluk een van hun eigen mensen doodt, ontgrendelen ze ongewild dodelijk geweld wanneer ze hun collega vervolgens reanimeren. Ze moeten vechten voor hun eigen leven. Het team moet hun collega in bedwang houden in het lab, voordat hij schade toebrengt in de bewoonde wereld.

film 68. een film die me een aantal keren goed liet schrikken. in het begin is het meer een thriller maar verandert na ongeveer een uur in een horrorfilm. ben erg blij dat ik hem overdag heb gezien want schrok me een aantal keren te pletter. vooral het laatste half uur was best wel creepy. maar was wel een hele goede film. erg genoten van deze film. heb een vermoeden door het einde dat er nog een vervolg van komt.

 tinkerbell en het geheim van de vleugels (2012)

Disney neemt je mee op een ongelofelijke reis naar een geweldige nieuwe wereld. Voor de elfjes van de Twinkelvallei is het Winter Woud absoluut verboden terrein. Maar wanneer een geheimzinnige aantrekkingskracht TinkerBell ertoe brengt de grens met deze onbekende wereld over te gaan, ontdekt ze een geheim dat haar leven voorgoed zal veranderen. Ze komt oog in oog te staan met het winterelfje Sneeuwkristal, het enige elfje dat kan helpen het geheim van de vleugels te ontrafelen.
Ze hebben samen veel plezier en vormen een magische band. Daarnaast doen ze een verbazingwekkende ontdekking… ze zijn niet alleen vriendinnen, maar ook zussen! Wanneer de Twinkelvallei gevaar loopt, moet dit perfecte duo samenwerken om hun beide werelden te redden. Ervaar met Disney’s TinkerBell: het Geheim van de Vleugels hoe sterk de band tussen zussen en vriendinnen is. De Twinkelvallei zal nooit meer hetzelfde zijn!

 

film 69. ik ben dol op de films van disney en vooral op Tinkerbell. ik dacht dat ik alle films van haar al had gezien totdat ik deze zag. weer een leuke en vermakelijke film. weer erg genoten van onze Tink.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2015. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

