shoplogje april en mei

buiten de laatste shoplogjes heb ik de laatste twee maanden ook nog wat losse aankoopjes gedaan oa bij de action en heb toch nog een bezoekje aan de kringloopwinkel gebracht.

003

de linkse stiften net als de bovenste komen bij de action vandaan en van de bovenste heb ik twee sets gekocht. weet van deze de prijzen niet meer. maar omdat die goedkopere stiften zo snel op zijn heb ik wat duurdere gekocht en die van Bruynzeel waren bij de Intertoys in de aanbieding en waren nu maar 3 euro en heb daarvan twee sets gekocht.

004de wandelschoenen komen bij de sportwinkel vandaan en waren 65 euro. ik wil wat meer gaan wandelen en vind ze erg fijn lopen. heb ze de laatste tijd veel gedragen.

005het boek de Hobbit wilde ik graag hebben omdat ik de Lord of the rings boeken ook heb en voor 50 eurocent kon ik hem niet laten liggen. het boek van Helen van Royen was 3,25 en bevat twee van haar boeken. het boek van Thea Beckman was maar 1 euro en dit boek kende ik nog niet van haar. de potloden komen bij de action vandaan en waren 2 euro.

006bij de Action een aantal puzzelboekjes meegenomen. vond het wel handig voor als ik op vakantie ga. ook een paar assortisetjes van Miss Sporty en Astor gehaald met daarin nagellak en een lipgloss. en bij de Zeeman decoratietape gehaald voor 1 euro per drie rollen.