moviechallenge week 23

Pitch Perfect 2 (2015)

De Bellas zijn afgestudeerd. Ze naderen het einde van hun studentenbestaan en daarmee ook hun tijd als zangeressen in hun zanggroep Barden Bellas. Ze proberen er achter te komen hoe ze hun vriendschap soort van af kunnen sluiten en wat ze gaan doen met de rest van hun leven.

film 70. ik ben dol op de eerste Pitch perfect film en heb ook weer erg genoten van dit tweede deel. hij was weer grappig en zat vol met leuke muziek.

Monster High Why Do Ghouls Fall in Love?

Valentine’s Day and the 1600th Draculaura’s birthday are coming. Ghoulfriends are making her the party, Clawd (her current boyfriend) is looking for perfect gift but suddenly Valentine (the old one) appears.

film 71. ik zie dit soort films meer als een lange aflevering. heb erg genoten van deze film.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2015. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

