producten opgemaakt #5

de laatste tijd weer wat dingen opgemaakt namelijk:

001

 

  • parfum van Lady Gaga. vond dit een heerlijke geur en de zwarte vloeistof maakte het een aparte parfum. zeker een aanrader.
  • een shampoo en cremespoeling. merk dat deze combinatie nog het beste voor mijn haar is. zeker niet de eerste en ook niet de laatste die ik hier van op maak.
  • twee deo’s. vind de deo’s van dove en nivea nog het beste.
  • een lippenbalsem. ben dol op deze van de action.
  • tandpasta. deze was niet verkeerd. ben met tandpasta niet zo heel kieskeurig. vind alleen de smaak belangrijk.

002

  • een geurdispensor met van die stokjes in de geur vanille. vond die erg lekker. zeker voor herhaling vatbaar.
  • een dag en nachtcreme van de kruidvat. heb nu een tube want vind dat iets hygenischer en makkelijk dan een glazen potje. maar was een fijne creme.
  • een haarmasker en een scrub van de Kruidvat. twee producten die ik al vaker heb opgemaakt en ook vaker zal opmaken.
  • heel veel stiften. ben veel aan het kleuren en die goedkope stiften van de action zijn helaas wel snel leeg.

003

  • een blokje met kaarten om in te kleuren van de action. heb ze niet allemaal gedeeld  want was niet over allemaal tevreden.maar er zaten meer dan genoeg bij die heel erg leuk waren.
  • een paar pennen en een stift. die gebruik ik best veel vooral op het werk.
  • een lippenbalsem van maybelline. ik zou die geur niet nog een keer kopen want kon er niet aan wennen maar op zich was het een hele fijne balsem.
  • waxinelichtjes. deze geur was echt heel erg lekker. zou ik zeker nog een keer halen.
  • wattenschijfjes. ben hiermee ook niet zo kieskeurig. deze waren prima.
About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in opgemaakt. Bookmark the permalink.

One Response to producten opgemaakt #5

  1. jolYn98@hotmails.com says:

    Zozo, da’s een heleboel leeggemaakte producten ! Ik heb zelf ook wat opgemaakt, een lipbalm 😉
    fijn weekend !! Oja mocht je nog kleurboeken voor volwassenen willen/nodig hebben, kruidvat zijn ze nu 99 cent…3 soorten,doei 🙂 dag dag

Leave a Reply

