bookchallenge week 25

de iron fey trilogie van Julie Kagawa heb ik een hele tijd geleden al gelezen en toen ik zag dat de serie verder ging met de broer van Megan wilde ik die graag lezen. boek 85 was het eerste deel van de call of the forgotten serie. dit was weer een leuk en spannend boek en ben ook begonnen in het vervolg.

21950772de verloren prins – Julie Kagawa

Mijn naam is Ethan Chase.
En of ik ooit mijn achttiende verjaardag zal halen, is nog maar de vraag. Want ik zit dik in de problemen.
Toen ik nog maar een kleuter was, werd ik ontvoerd door de fae en meegenomen naar hun magische wereld vol vreemde en wrede wezens. Ik werd gered door Meghan, mijn zus, die nu koningin is van het IJzerrijk. Sindsdien heb ik geprobeerd de fae te negeren en nóóit te laten merken dat ik ze kan zien, want hoe minder je opvalt, hoe veiliger het is.
Stom genoeg heb ik het verpest. Ik wíst gewoon dat ik me niet had moeten bemoeien met de problemen van Todd, een half-phoeka, die zich de woede van de fae op de hals heeft gehaald. Nu kan ik me niet meer afzijdig houden – helemaal niet nu een groot en lang vergeten gevaar almaar dichterbij komt…
Maar wat pas echt stom is, is dat ik verliefd ben geworden op Kenzie, het mooiste meisje van school, waardoor zij nu ook groot gevaar loopt…

boek 86 was weer een luisterboek en weer een boek over onze druide Atticus. ben dol op deze serie boeken. ze zijn niet alleen spannend maar ook erg grappig.

13536649trapped – Kevin Hearne

After twelve years of secret training, Atticus O’Sullivan is finally ready to bind his apprentice, Granuaile, to the earth and double the number of Druids in the world. But on the eve of the ritual, the world that thought he was dead abruptly discovers that he’s still alive, and they would much rather he return to the grave.

Having no other choice, Atticus, his trusted Irish wolfhound, Oberon, and Granuaile travel to the base of Mount Olympus, where the Roman god Bacchus is anxious to take his sworn revenge—but he’ll have to get in line behind an ancient vampire, a band of dark elves, and an old god of mischief, who all seem to have KILL THE DRUID at the top of their to-do lists.

boek 87 was een boek van Sarah J. Maas en dit was een heel goed boek. dit schreef ik er over op goodreads: ow dit boek was geweldig. dankzij de throne of glass serie ben ik al dol op de boeken van Sarah J. Maas maar vond deze ook geweldig. ze schrijft gewoon geweldig. ik ben nu zo benieuwd hoe het verder gaat met Feyre en Tamlin. ben ook dol op het sprookje Belle en het beest en daar is dit boek op gebaseerd. weer een topboek van een hele goede schrijfster. hoe je van sprookjes en van fantasy dan raad ik je dit boek zeker aan.

16096824a court of thrones and roses – Sarah J. Maas

A thrilling, seductive new series from New York Timesbestselling author Sarah J. Maas, blending Beauty and the Beast with faerie lore.
When nineteen-year-old huntress Feyre kills a wolf in the woods, a beast-like creature arrives to demand retribution for it. Dragged to a treacherous magical land she only knows about from legends, Feyre discovers that her captor is not an animal, but Tamlin—one of the lethal, immortal faeries who once ruled their world.
As she dwells on his estate, her feelings for Tamlin transform from icy hostility into a fiery passion that burns through every lie and warning she’s been told about the beautiful, dangerous world of the Fae. But an ancient, wicked shadow grows over the faerie lands, and Feyre must find a way to stop it . . . or doom Tamlin—and his world—forever.
Perfect for fans of Kristin Cashore and George R. R. Martin, this first book in a sexy and action-packed new series is impossible to put down!

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in bookchallenge 2015. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

