TAG: Wat zou je doen als…?

ik zag deze tag op de blog van tea time blogs 

13052310Wat zou je doen als er een zombie-virus uitbrak? (De Klauwen van het Woud – Carrie Ryan)

grappig ik ben net deze serie aan het lezen. ik zou het niet kunnen om de mensen om me heen te vermoorden als ze veranderd zijn in een zombie. ik denk vluchten. ik ben absoluut geen held. ja eentje op sokken.

Wat zou je doen als een wildvreemde jongen je uitnodigde voor een dagje Parijs?(Haar dag – Gayle Forman)

ik ben best wel wantrouwig en zou zo snel niet met een vreemde jongen/man naar parijs gaan hoe graag ik ook naar Parijs wil. ik ga daar liever met een vriendin heen.

17195151Wat zou je doen als iedereen altijd en overal je gedachten kon horen? (Het Mes Dat Niet Wijkt – Patrick Ness)

proberen er het beste van te maken. zou er niet blij mee zijn want hou er niet van om alles te delen met iedereen maar zou deels wel handig zijn. weet je ook of iemand je echt mag of alleen doet alsof.

Wat zou je doen als je Celebrity Crush zichzelf heeft opgesloten in je garage en weigert te vertrekken? (Rockoholic – C.J. Skuse)

dat zou geen straf zijn. ik zou bij hem gaan zitten en een gesprek met hem beginnen. ik ben dol op de serie Outlander en vind Jamie erg schattig en als Sam Heughan in mijn fictieve garage zit dan hoor ik hem uit over zijn land en wil best wel met hem een star trek marathon houden want heb daar nog nooit wat van gezien. maar het liefst ga ik met hem naar Schotland en laat hij me het land zien.

18754583Wat zou je doen als je opeens helemaal alleen op de wereld was? (Spoorloos – Salla Simukka)

eerst even schrikken en paniek raken  maar dan rondtrekken en de wereld gaan zien. kijken of er misschien niet nog ergens mensen zijn.

Wat zou je doen als je ernstig ziek bent en nog een wens hebt om te beleven? (Een Weeffout in Onze Sterren – John Green)

ik wil heel graag op vakantie naar Schotland maar ook naar Nieuw Zeeland. Schotland gaat gebeuren maar dan zou ik graag op vakantie willen naar Nieuw-15758139Zeeland en misschien ook Australie als we daar toch in de buurt zijn.

Wat zou je doen als je van de een op de andere dag niemand meer kan aanraken?(Vrees Me – Tahereh Mafi)

ik zou me dan erg afzonderen omdat ik bang ben dat mensen mij aanraken en ik hun daardoor pijn doe. ben niet erg knuffelig maar om nooit meer iemand te kunnen aanraken lijkt me helemaal niks.

 

 

 

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in tags. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

