moviechallenge week 26

rendez-vous (2015)

In Rendez-vous gooit Simone (Loes Haverkort) het roer om. Ze erft een bouwvallig landhuis in Frankrijk en vertrekt om samen met haar man Eric (Mark van Eeuwen) en hun twee kinderen, daarvan een chambre d’hôtes te maken. Terwijl de hectiek van de verbouwing steeds groter wordt, vlucht Simone in een spannende affaire met één van de Franse bouwvakkers, de aantrekkelijke Michel (Pierre Boulanger). Eric gaat intussen helemaal op in de bouwplannen van aannemer Peter (Peter Paul Muller), maar niet alles in dat prachtige Frankrijk is wat het lijkt… De Franse droom ontaardt in een regelrechte nachtmerrie.

 

film 76. ik kijk eigenlijk weinig nederlandse films en als een vriendin niet had gevraagd of ik deze in de bios wilde zien weet ik niet of ik deze wel had gezien. maar ben wel blij dat ik hem heb gezien want vond het een hele spannende en zeer goede film. erg genoten van deze film en ben een paar keer goed geschrokken.

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2015. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

