shoplog juni

Buiten de boeken die ik vorige week liet zien heb ik nog meer dingen gekocht in de maand juni.

001

een aantal magnetische bookmarkers. ik zag deze bij de boekwinkel liggen en kon niet kiezen dus nam deze allemaal mee. ze waren 2.49 per setje van drie.

002twee kleurboeken van de action met tattoos. zag al een paar mooie die ik graag wil inkleuren. ze waren geloof ik een euro per stuk.

003dit komt allemaal bij de action vandaan. gelpennen die ik wil gebruiken voor het inkleuren van kaarten of kleurplaten. vind het wel leuk dat ze nogal felle kleuren hebben. weet hier de prijs niet meer van. een houder voor mijn mobiel die ik als tomtom gebruik en hem dus beter kan zien en het dus veiliger is tijdens het rijden. drie kleine notitieblokken en een aantal grijze potloden.

004nog meer van de action. ja ben echt dol op deze winkel. een extra lange oplaadkabel voor mijn iphone voor als ik hem in de auto heb. twee setjes met miniverpakkingen. ik ga in de zomer op vakantie en vind deze wel handig om mee te nemen, hoef ik niet met grote verpakkingen te gaan slepen. een setje met paracord touwen. wil wel eens proberen om hier een armband van te knopen, heb het nog nooit gedaan maar was er wel benieuwd naar. een kleine zaklamp. vond het wel handig voor op vakantie en om daarna in mijn auto te bewaren voor als ik pech krijg. en twee kofferlabels. eentje voor mijn koffer en een voor mijn handbagage.

005een set met drie  verschillende puzzelboekjes die met kleuren en tekenen te maken hebben en een los boekje. ben hier erg benieuwd naar. ben er alleen nog niet in begonnen. en een wereldstekker want die heb ik nodig als ik op vakantie ga deze zomer.

 

 

 

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in shoppen. Bookmark the permalink.

4 Responses to shoplog juni

  1. La Fille Lisant says:

    Haha, ik heb net mijn boekenlegger tour geplaatst, ik heb die magnetische van social media ook, like books enzo! Maar die anderen vind ik ook echt super leuk! Die hondjes vind ik cute ❤

Leave a Reply

