I ♥ sleep tag

ik zag deze tag op de blog van Nicole 

♥ Hoe laat ga je meestal naar bed? 

doordeweeks probeer ik er meestal rond half elf in te liggen. vaak lig ik er al wat eerder in maar lees ook bijna altijd even in bed voordat ik ga slapen. in het weekend is het verschillend hoe laat ik naar bed ga, op zondag probeer ik er wel weer op tijd in te liggen omdat ik de dag erop moet werken.

♥ Wat is jouw vaste ritueel voor het slapen gaan? 

ik duik vaak me bed in met een boek of me ereader en lees nog even en ga dan slapen. heb eigenlijk geen vast ritueel maar merk wel dat ik beter slaap als ik nog even ga liggen lezen.

♥ Wat doe je als je niet kan slapen?

dan pak ik een boek en ga ik lezen en dan word ik vanzelf wel moe.

♥ Wat is je favoriete slaaphouding? 

op mijn zij met mijn benen ingetrokken.

♥ Waarvoor mag je jou altijd wakker maken?

liever nergens voor. ik moet altijd even op gang komen als ik net wakker ben. beetje last van ochtendhumeur.

♥ Hoe laat gaat je wekker ‘s ochtends?

doordeweeks om kwart voor zeven maar kom er pas om zeven uur uit.

♥ Snoozen of direct opstaan?

eerder zei ik altijd direct opstaan maar laatste tijd is het altijd toch snoozen.

♥ Slaap je uit in het weekend?

ja absoluut maar ik vind om negen uur opstaan al uitslapen als je er normaal om zeven uur uit moet.

♥ Welke rare dingen doe je in je slaap?

ik snurk maar schijnbaar heel zachtjes maar lig ook niet stil in mijn slaap.

♥ Hoeveel kussens liggen er in je bed? 

eentje maar alleen mijn hoofdkussen

♥ Wat heb je aan in bed?

in de zomer een shirtje met of zonder een shortje dat ligt eraan hoe warm het is. in de winter een dikkere pyjama en vaak nog met slaapsokken want heb snel last van koude voeten.

♥ Slaap je met sokken aan?

in de winter wel. kan niet slapen als ik koude voeten heb.

♥ Hoe groot is jouw bed?

ik heb een eenpersoonsbed van 90 bij 200 cm. ben ook maar alleen.

♥ Als ik ‘s ochtends wakker word, is het eerste wat ik doe…

ik pak eerst mijn mobiel om te kijken hoe laat het is en daarna of ik nog belangrijke berichten heb.

♥ Droom je elke nacht?

ieder mens droomt maar niet iedereen onthoud ze. ik onthoud alleen de rare dromen maar weet ze niet altijd meer als ik wakker word en vergeet ze soms heel snel.

♥ Welke droom of nachtmerrie kan je je goed herinneren?

ik ging op weg naar een vriendin maar moest onderweg bij een paar collega’s langs want moest wat afleveren en kon het huis van een van de collega’s niet vinden want hij had per ongeluk het verkeerde huisnummer gegeven.

♥ Wat is jouw grootste droom?

ik wil gelukkig zijn. dat klinkt denk ik wel erg standaard maar dat is denk ik wat ieder mens wel wil.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in tags. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

