mijn reis naar Schotland: dag 1 & 2

Ik ben 20 juli naar Schotland gegaan voor een 10daagse busreis. ik ben alleen gegaan maar heb daar genoeg leuke mensen leren kennen.

dag 1.

deze dag bestond voor een groot deel uit reizen. ik ben met mijn koffer naar het treinstation gelopen en toen met de trein naar Utrecht gegaan. in Utrecht bij de Starbucks een ijskoffie genomen en toen met de tram naar P&R Westraven waar ik op de bus zou stappen. Instagram media acrazylady - #starbucks #ijskoffie

Met de bus via Amsterdam naar IJmuiden gereden waar we op de boot zijn gestapt die ons de volgende dag naar New Castle zou brengen.

‘s avonds aan boord gegeten en nog een beetje rondgelopen.

dag 2.

we kwamen in de ochtend in New Castle aan en zijn toen van boord gegaan. en toen was het op naar Schotland. in Gretna Green gestopt voor de lunch en daar zagen we onze eerste Schotse doedelzakspeler.

Instagram media acrazylady - #doedelzak #schotland #schot #kilt

en toen op naar Glasgow waar we een stadstoer hebben gedaan onder begeleiding van een Schotse gids.

Instagram media acrazylady - #schotlandInstagram media acrazylady - #schotland

en toen op naar het hotel wat in Erskine was. daar bleven we twee nachten slapen. daar heerlijk gegeten.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in personal. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

