Iphonefoto’s #9

Instagram media acrazylady - Gemaakt door mijn mama en ben er nog steeds heel erg blij mee

schilderij gemaakt door mijn moeder. ben er nog steeds erg blij mee.

Instagram media acrazylady - Leuk thuis komen met een geknipte heg. Beetje blond dat ik er pas na 3 dagen achter kom

leuk thuis komen als je buren je heg gesnoeid hebben.

Instagram media acrazylady - Fruithapje

fruithapje en Minions. #McDonalds

Instagram media acrazylady - Mijn lunch van vandaag. #subway

lunchtime #subway

Instagram media acrazylady - Dinertime #wok2go

dinertime #woktogo

Instagram media acrazylady - Kleurkaart #action #neon #metallicInstagram media acrazylady - #music #neon #metallic ik hou van de combinatie van neon en metallic.Instagram media acrazylady - #kleurenvoorvolwassenen #action #bloemen #neon #metallic

kleurplaten met gelpennen ingekleurd

Instagram media acrazylady - #shadowhunterscodex #cassandraclare mooie tekening op pagina 0Instagram media acrazylady - #shadowhunterscodex #tekening #downworlders

tekeningen uit een boek

Instagram media acrazylady - Anna and Elsa united. Elsa has her sister with her. #frozen #funkopop

de zusjes uit Frozen zijn weer samen

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 38 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in foto's. Bookmark the permalink.

2 Responses to Iphonefoto’s #9

  1. jolYn98@hotmails.com says:

    hopelijk ging dat heg snoeien in goed overleg met jou ?!?
    dag dag fijn weekend

Leave a Reply

