moviechallenge week 38

fantastic four (2015)

Het leven van vier jonge outsiders verandert compleet als ze teleporteren naar een ander universum waar ze een schokkende gedaanteverwisseling ondergaan. Om de aarde te redden moeten de vier leren omgaan met hun nieuwe krachten en de strijd aanbinden met een voormalige vriend.

film 110. ik vond de oude fantastic four films erg leuk en was benieuwd naar deze remake. echt een remake is het niet want hoe ze in de fantastic four veranderen gaat anders. maar was een leuke en spannende film. erg genoten van deze superhelden film. heb een vermoeden dat er hier nog een vervolg van gaat komen maar vind dat helemaal niet erg.

The Lion King (1994)

In Afrika wordt de jonge leeuw Simba geboren als zoon van de leeuwenkoning Mufasa. Dat zint Mufasa’s jaloerse broer Scar absoluut niet, die nu niet langer de eerste troonopvolger is. Terwijl Simba een onbezorgde jeugd geniet in zijn vaders koninkrijk, smeedt Scar samen met een groep hyena’s een plan om zowel Mufasa als Simba uit de weg te ruimen, en zo zelf de macht te kunnen grijpen.

film 111. ik ben dol op de Disney films en ben dol op deze film. hij blijft leuk hoe vaak je hem ook ziet, en ook zielig. vind in de Nederlandse versie vooral de stemmen van Timon en Pumba erg leuk. Hakuna Matana.

Spooks: the Greater Good (2015)

Wanneer de charismatische terrorist Adam Qasim tijdens een routine overdacht ontsnapt uit de gevangenis van veiligheidsdienst MI5 krijgt het hoofd van beveiliging, de legendarische Harry Pearce, de schuld. Nu MI5 op zijn knieën ligt door het debacle lijkt de ten schande gemaakte nieuweling Will Holloway de enige persoon die het mysterie op kan lossen en een terroristische aanslag op Londen kan voorkomen.

film 112. Ik hou van actiefilms en vind Kit Harington erg goed in Game of Thrones dus wilde deze film wel zien. de beschrijving van de film deed me wel een beetje aan een James Bond achtige film lijken maar vind dat helemaal niet erg. In het begin was het een beetje een vage film maar al vrij snel zat ik in het verhaal. als eenmaal de actie begint is het een vrij spannende film. erg genoten van deze film.

 

 

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2015. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

