shoplog juli & augustus : de rest

heb nog meer gekocht buiten boeken, stripboeken en een manga.

Bij de Ikea een paar planken voor mijn boekenkast gekocht maar ook een paar geurkaarsen. twee stuks in de geur appel. de boeddha is een brander voor oa waxmelts en komt bij de action vandaan.

Instagram media acrazylady

ook een aantal films gekocht. de bovenste twee komen bij de boekenvoordeel vandaan en was 1+1 gratis. de rest komt bij de kringloopwinkel vandaan.

Instagram media acrazylady

weer een aantal gelpennen gekocht bij de Action in glitter, metalic en neon en van ieders twee pakjes. vind het vooral leuk om hiermee de kaarten van de action in te kleuren.

Instagram media acrazylady

vond deze boekenleggers wel erg gaaf. ze komen bij de boekenvoordeel winkel vandaan. de lippenstift van Max Factor komt bij de Action vandaan. vind deze heel fijn want eenmaal aangebracht blijft die de hele dag zitten.

Instagram media acrazylady

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in shoppen. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

