moviechallenge week 39

Air (2015)

Wanneer de lucht op Aarde giftig is geworden werd besloten om de elite van de mensheid in te vriezen in ondergrondse bunkers om op die manier het voortbestaan van de mensheid te vrijwaren. Cartwright en Bauer zijn twee mannen die verantwoordelijk zijn voor het onderhoud van zo’n bunker. Elke zes maanden worden ze uit hun slaap gewekt om een shift van twee uur te draaien. Maar een van hen draagt een duister geheim met zich mee wat tot spanningen tussen beide mannen leidt.

film 113. het verhaal klonk erg goed en het is van de makers van the Walking Dead en ik vind dat een hele goede serie en Norman Reedus speelt daar een van mijn lievelingskarakters. een aparte film maar je blijft je wel afvragen wat er aan de hand is en wie vam de twee het geheim heeft en waarom een van de twee steeds die vrouw ziet. geen slechte film maar geen film die je in de bioscoop moet gaan kijken.

Pay the Ghost (2015)

Bijna een jaar geleden is de zoon van Mike Cole (Nicolas Cage) plots van zijn zijde verdwenen tijdens een Halloween-parade in New York. Nu wordt hij op onverklaarbare wijze achtervolgd door verschrikkelijke visioenen van zijn zoon en begint hij zijn aanwezigheid te voelen. Hij besluit zich te herenigen met zijn vervreemde vrouw Kristen (Sarah Wayne Callies) en samen komen ze achter een stel angstaanjagende aanwijzingen, tijdens de zoektocht naar hun zoon.

film 114. deels voor Sarah Wayne Callies en deels voor Nicolas Cage wilde ik deze film wel een kans geven en het verhaal klonk ook wel erg goed. dit was best wel een enge film en hij had een aantal schrikmomenten. ja deze film viel absoluut in het straatje horror en vond hem soms best wel creepy. maar wel een spannende film want ik bleef hem kijken ook al keek ik hem ‘s avonds en ik normaal nooit enge films ‘s avonds kijk. dacht dat die niet zo eng zou zijn maar dat was die toch. een film die af en toe erg creepy is maar wel een goede film.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2015. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

