jelly belly ice cream parlor mix

ik ben dol op de jelly beans van het merk jelly belly en toen ik dit zakje zag liggen moest die mee. de smaken die er in zitten zijn: chocolate devotion, our strawberry blonde, birthday cake remix, apple pie a la cold stone & mint mint chocolate chocolate chip. alle vier de smaken lijken mij heel erg lekker.

  • de chocolate devotion was heel erg lekker, smaakte naar chocolade ijs maar helaas zaten er maar een paar van in het zakje.
  • our strawberry blonde was ook erg lekker, smaakte heel erg naar aardbei. lekker zoet.
  • birthday cake remix smaakte ook een beetje naar chocolade maar minder sterk dan de eerste. was ook erg lekker.
  • apple pie a la cold stone  is heel erg lekker. ik proef vanille, kaneel en appel. deze vond ik nog het lekkerst.
  • mint mint chocolate chocolate chip was wat minder maar ben niet zo dol op de combinatie van mint en chocolade. deze smaakte naar een after eight snoepje.

alles bij elkaar is dit een zakje met heerlijke smaken. ik ben dol op jelly belly jellybeans en vind deze erg lekker.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in american candy. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

