producten opgemaakt #7

oeps de laatste opgemaakt artikel is alweer 4 maanden geleden en heb in die tijd aardig wat dingen opgemaakt.

Instagram media acrazylady - #opgemaakt

heel wat wattenschijfjes en doekjes om je make up mee te verwijderen. die laatste vond ik niet lekker ruiken dus zou ik niet nog een keer kopen.

Instagram media acrazylady - #opgemaakt

weer heel wat pennen, nietjes en plakband opgemaakt.

Instagram media acrazylady - #opgemaakt

ook een aantal geurkaarsen opgemaakt. ik ben dol op de geur vanille.

Instagram media acrazylady - #opgemaakt

qua nagellakremover doe ik niet moeilijk, geen aceton en niet te erg stinken dan ben ik tevreden. deze beviel me wel. ook met wattenstaafjes doe ik niet moeilijk. de zonnebrandcreme en de creme waren al zo oud die durfde ik niet meer te gebruiken. de mascara was ook al een aantal maanden oud. de twee parfums waren proefmonsters. qua tandpasta doe ik ook niet moeilijk, deze was goed. ik ben dol op dol op deze lippenbalsems en heb er zelfs twee opgemaakt.

Instagram media acrazylady - #opgemaakt

dit mondspoelmiddel vond ik minder, ik hield niet zo van de smaak er van. deze body milk voor onder de douche was erg fijn en is zeker een rebuy. de douchefoam van kneipp was erg lekker fris. alleen jammer dat hij vrij prijzig is. qua deo heb ik het liefst er een van dove of nivea en beiden bevielen me erg goed. de handcreme van dr. van de hoog vond ik door de geur een stuk minder, mijn collega heeft hem voor mij opgemaakt. de andere twee vond ik wel weer erg fijn en roken ook lekker vooral die van essence.

Instagram media acrazylady - #opgemaakt

ook qua wasmiddel en wasverzachter doe ik niet moeilijk. vind de wasverzachter van de aldi erg lekker ruiken en die haal ik zeker vaker.

 

wat hebben jullie de laatste tijd opgemaakt.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in opgemaakt. Bookmark the permalink.

One Response to producten opgemaakt #7

  1. JessieYlmif@yahoo.com says:

    lekker veel opgemaakt weer ! 🙂

Leave a Reply

