moviechallenge week 8

Who Framed Roger Rabbit (1988)

Omdat de populaire cartoonster Roger Rabbit denkt dat zijn mooie vrouw Jessica vreemdgaat, huurt de studio privé-detective Eddie Valiant in om de zaak te onderzoeken. Valiant ontdekt vervolgens dat er inderdaad iets aan de hand is tussen Jessica en de succesvolle ondernemer Marvin Acme. Als Acme dan plotseling dood wordt gevonden, is Roger de voornaamste verdachte en wordt hij opgejaagd door de Judge Doom. Roger besluit om hulp te zoeken bij Valiant, die moet proberen de onschuld van het konijn te bewijzen.

film 31. heb deze ooit al eens gezien en erg van genoten. vond het leuk om deze weer terug te zien.

The Little Mermaid (1989)

Ariel, de jongste dochter van Koning Triton, is niet tevreden met het leven als zeemeermin. Ze verlangt ernaar met de mensen te leven aan de oppervlakte. Ze krijgt uiteindelijk van de zeeheks Ursula de gelegenheid om drie dagen als mens door te brengen, om zo de man van haar dromen aan de haak te slaan.

film 32. ik ben dol op deze film. Ariel is een van mijn lievelingsprinsessen en Flounder en Sebastian blijven geweldig.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 38 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2016. Bookmark the permalink.

2 Responses to moviechallenge week 8

  1. Femma says:

    Leuk, vond RR grappig om te zien

Leave a Reply

