shoplog februari 2016

Heb in de maand februari toch een paar dingen gekocht, maar voornamelijk boeken.

Instagram media acrazylady - 2 nieuwe boeken gekocht bij de v&d zaterdag, waren samen maar 5 euro

deze boeken kon ik niet laten liggen bij de V&D. de linkse was maar 2 euro en de rechtse 3 euro.

Instagram media acrazylady - #nancydrewInstagram media acrazyladybij de kringloopwinkel weer twee boeken van Nancy Drew en de olijke tweeling gevonden. heb ze vroeger gelezen en ben ze nu langzaam aan het sparen.

Instagram media acrazylady

beiden boeken waren maar 50 eurocent vooral die linkse kon ik niet laten liggen.

Instagram media acrazyladyInstagram media acrazyladyik zag dit boek bij de boekenvoordeel liggen voor 9.95 en kon hem niet laten liggen. vind het een mooi boek om door heen te bladeren en wil die van de andere seizoenen ook hebben. ben dol op de tvserie Game of Thrones. de boekenleggers waren 1,49 en vind ze alledrie erg leuk. wil er daar nog meer van hebben.

Instagram media acrazylady

het linkse boek komt bij de prijsmepper vandaan. ik wil alle boeken van Sophie Kinsella hebben en voor 2 euro kon ik hem niet laten liggen. het rechtse boek zag ik bij mijn plaatselijke boekhandel liggen en was maar 1 euro. vind het ook nog een hele mooie editie.

Instagram media acrazylady

bij de action wat knutselspullen gekocht. ik wil die tape gebruiken voor het maken van oa boekenleggers.

wat heb jij de laatste maand gekocht?

 

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in shoppen. Bookmark the permalink.

2 Responses to shoplog februari 2016

  1. JessieYlmif@yahoo.com says:

    wat een leuk tape, zijn ze washitape ?

Leave a Reply

