ster van de maand: Christian Kane

Ik leerde hem kennen in de tvserie Angel en later in Leverage en nu speelt hij in de tvserie van the Librarians maar hij kan meer dan acteren want hij heeft ook nog eens een hele goede stem die hij niet alleen in Angel en Leverage liet horen maar ook in zijn band die Kane heet.

 Christian Kane (Dallas, Texas, 27 juni 1974) is een Amerikaanse acteur en zanger/tekstschrijver. Hij speelde onder meer in Attorney at Law, als Lindsey McDonald in de serie Angel en in Leverage. Hij is de zanger van de country rockband Kane.

Hoewel in Texas geboren, verhuisde Kane met zijn familie naar het zuiden en het middenwesten van de Verenigde Staten voor zij terechtkwamen in Norman, Oklahoma. Terwijl hij kunstgeschiedenis studeerde aan de Universiteit van Oklahoma, kreeg Kane de ambitie acteur te worden en ging hij naar Los Angeles om daar een opleiding te voltooien.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in ster van de maand. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

