De Harry Potter dilemma tag

Ik zag deze tag op de blog van Jolien en ik ben dol op Harry Potter dus wilde deze graag invullen.

1. Enkel nog maar het allereerste of het allerlaatste boek mogen herlezen?
dan zou ik voor het eerste boek gaan want daar begint het toch mee. ik denk dat als je alleen het laatste boek leest je een boel niet snapt.

2. Een uur vastzitten in de lift met tante Petunia of Argus Vilder?
dan maar met tante Petunia.

3. Ingedeeld worden bij Huffelpuf of Zwadderich?
Huffelpuf maar ik geloof dat de sorteerhoed mij daar toch al had ingedeeld.

4. Een vriendinnen sleepover met Cho Chang of Loena Leeflang?
Loena. ik ben dol op Loena. Ze is dan wel een beetje raar maar vind haar gewoon tof.

5. Duelleren met Bellatrix of een woedende Molly?
Bellatrix. ik hou Molly liever te vriend.

6. Je verplaatsen op een hippogrief of op een bezem?
een hippogrief. ik hoop wel dat die terug buicht voor mij. ik vind Buckbeak geweldig.

7. Een date met Draco Malfidus of met Zacharius Smid?
het liefst zou ik geen van beiden zeggen want Draco mag ik niet en Zacharius weet ik zo snel niet wie die is. en ze zijn beiden veels te jong voor mij. maar moet kiezen dus ga voor Draco, misschien kan ik er voor zorgen dat hij wat vriendelijker word.

8. Een volledige dag les volgen van Anderling of van Hagrid?
Hagrid is geweldig maar zijn lessen zijn niet altijd even veilig en ik ben dol op Anderling. lijkt me wel gaaf om van gedaante te kunnen veranderen.

9. Een andere actrice voor Hermelien of een andere acteur voor Ron in de films?
ik vind beiden erg goed gecast dus dit is een moeilijke. ik ben dol op Emma Watson dus ga toch voor een andere acteur voor Ron.

10. Als je als Dreuzel toch één spreuk zou kunnen, kies je dan “Accio” of “Alohomora”?
Accio. vooral handig als ik mijn sleutels weer eens kwijt ben of mijn bril of mijn telefoon maar mij kennende zou ik mijn toverstok ook kwijtraken.

als je wilt mag je deze tag overnemen.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in tags. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

