wandelen februari

Februari was qua wandelen beter dan fietsen. ik heb deze maand 27 km gewandeld dus de challenge was geslaagd. 😀Instagram media acrazylady - En nog een stukje wezen wandelen

een klein rondje gelopen. na die fietstocht van die ochtend voelde ik het wel in mijn benen.

Instagram media acrazylady - Even de stad ingeweest

even de stad in geweest want moest nieuwe pasfoto’s hebben voor mijn nieuwe ID. bijna niks gekocht.

Instagram media acrazylady - Kat eten geven van mijn zus en mezelf te eten geven

eerst naar me zus gelopen en haar kat te eten gegeven en toen op naar de snackbar om zelf eten te halen.

Instagram media acrazylady - Nieuwe id aanvragen en daarna patatje halen

nieuwe ID aanvragen en daarna naar de snackbar om patat te halen. hetzelfde rondje nog een keer gelopen een week later om mijn nieuwe ID op te halen.

Instagram media acrazylady - Boodschappen doen

boodschappen doen.

Instagram media acrazylady - Wandelen

naar mijn zusje geweest en daar samen gegeten. heb dit nog een keer gelopen want ben deze maand twee keer bij haar wezen eten.

Instagram media acrazylady - Wandelen/shoppen

even de stad in geweest om daar met een vriendin en haar vriend te gaan shoppen en lunchen.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in wandelchallenge 2016. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

