producten opgemaakt #8

In de laatste vijf weken niet zo heel veel opgemaakt qua beauty maar wel aardig wat non-beauty dingen.

Instagram media acrazylady

  • een allesreiniger van de C1000. kan deze niet meer opnieuw kopen want de C1000 is er niet meer. deze rook wel lekker fris.
  • ben dol op deze handzeep van Dove en heb alweer een nieuwe in gebruik.
  • ben niet zo heel dol meer op deze removers omdat de sponsjes of stuk gaan of op den duur je vingers laten verkleuren.
  • en weer een setje met wattenschijfjes. vind deze van de Lidl erg fijn.

Instagram media acrazylady

  • deze deo vond ik erg fijn. heb alweer een nieuwe van Nivea in gebruik.
  • twee geurkaarsen van de Ikea die naar speculaas roken. als ik deze weer zou zien zou ik ze zeker nog een keer kopen. deze geur was echt heel lekker. gelukkig heb ik er hier nog twee van liggen.
  • een lippenbalsem. ben dol op deze lippenbalsems. dit is niet de eerste en zeker niet de laatste die ik hier van heb opgemaakt.
  • en weer een paar rollen plakband.

Instagram media acrazylady

  • ben dol op deze chai tea latte van nestle. heb alweer een nieuw doosje in gebruik. drink het niet vaak maar ben er dol op.
  • deze thee is ook een aanrader. die was echt heel lekker.
  • ben dol op deze waxinelichtjes in de geur vanille vooral de linkse van de Ikea zijn echt hemels. heb daar nog een paar van maar dan grote waxinelichtjes.

Instagram media acrazylady

  • twee boekjes met postkaarten om in te kleuren. vind deze kaarten heel erg leuk om in te kleuren met de gelpennen en heb de laatste tijd veel gekleurd.
  • een doosje met nietjes
  • heel veel gelpennen en een aantal stiften. ben dol op de gelpennen van de action maar vind ze wel erg snel leeg gaan. ze zijn ook erg goedkoop.

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in opgemaakt. Bookmark the permalink.

3 Responses to producten opgemaakt #8

  1. JessieYlmif@yahoo.com says:

    Hoihoi
    Weer een flinke hoeveelheid lekker opgemaakt, ruimt zo op he’
    Brandt jij ook kaarsjes in de lente of zomer avonden ?
    Fijn weekend alvast,doeiii 🙂

  2. JessieYlmif@yahoo.com says:

    Hoi hoi,lekker opgeruimd zo
    Brandt jij ook nog kaarsjes in de lente?
    Doeii,fijn weekend

Leave a Reply

