Iphonefoto’s #16

Instagram media acrazylady - #buffythevampireslayer kijken bij me zus @ndishoeck en samen eten

Buffy the Vampire slayer gekeken bij me zus. haar kat Bambi hield ons goed in de gaten. Angel blijft leuk.

Instagram media acrazylady - #lunch #subway

lunch. een broodje van de subway met een blikje fristi.

Instagram media acrazylady - Vandaag lekker geluncht met een vriendin en haar vriend

lekker lunchen in de stad met een tostini roomkaas, brie en ananas die heel erg lekker was.

Instagram media acrazyladyInstagram media acrazylady - Deze was wel heel dichtbij #schotsehooglander

Schotse hooglanders. ja die lopen los rond bij ons in het park.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in foto's. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

