shoplog maart

Ik ben dol op de Minions en vond deze ei houder wel erg schattig. zag hem bij de Kruidvat voor 2,49 en hij staat nu te pronken in mijn boekenkast met in het bakje mijn penny’s van mijn vakantie naar Schotland.Instagram media acrazylady

Ik had een nieuw droogrek nodig want de oude was aan het doorbuigen en werd steeds onstabieler. deze kwam bij de blokker vandaan en was 26.36 euro. Instagram media acrazylady

En ook een paar boekenleggers gekocht en voor alledrie heb ik samen 5 euro betaald want die met de zonnebloemen was afgeprijsd naar 1 euro. ze kwamen bij de boekhandel vandaan. Instagram media acrazyladyInstagram media acrazylady

ook een paar boeken gekocht bij de kringloopwinkel. Ik heb het boek de negerhut van oom Tom al in deze editie en wilde meer boeken hebben in dezelfde editie. deze waren 2 euro per stuk.  Instagram media acrazylady

ik wil meer klassiekers lezen en zag deze liggen voor 50 cent per stuk. the picture of dorian gray heb ik al maar vind het wel mooi dat deze twee matchen en hij was maar 50 eurocent. en ik heb weer een deel uit de Harry Potter serie gevonden, heb nu de eerste drie boeken in het Nederlands. hij was maar 2 euro. Instagram media acrazylady

Instagram media acrazylady - Nieuwe boeken

after had ik al gelezen en vond ik erg fout maar wel leuk en voor 7,50 euro kon ik hem niet laten liggen. van rebel of the sands heb ik veel goed gehoords en die was 10.95. broer was het Boekenweekgeschenk en die kreeg ik gratis.

 

hebben jullie deze maand nog wat bijzonders gekocht?

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in shoppen. Bookmark the permalink.

3 Responses to shoplog maart

  1. Emelie says:

    Bewaar je al je boeken of geef je ze weer weg?

  2. Emelie98@hotmail.com says:

    Bewaar je al je boeken?

Leave a Reply

