moviechallenge week 14

Allegiant (2016)

Beatrice en Four besluiten om naar de wereld buiten het hek te reizen. Daar worden ze al snel opgenomen door mysterieuze agenten in dienst van het ‘The Bureau of Genetic Welfare’. Ze ontdekken vervolgens de voor hun nog onbekende waarheid over de wereld waarin ze leven.

film 43. de film wijkt wel af van het boek maar vond dat niet erg. heb erg genoten van deze film. er kunnen spoilers instaan. hij was spannend en zeer goed. de dingen die ik in het boek minder vond zoals Four die bleef zeuren over dat Tris zuiver was en hij beschadigd was gelukkig in de film zeer kort. en de film speelt zich meer in Chicago af terwijl de boek dat niet doet. deze film zat vol met actie en natuurlijk romantiek. ik blijf Christina geweldig vinden, ze is zo lekker eerlijk en zegt wat ze denkt. verheug me nu al op de volgende film en als het goed is hoeven we daar niet zo heel erg lang op te wachten want las dat die in de zomer al uitkomt.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2016. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

