shoplog april

In april toch weer vrij veel dingen gekocht, vooral veel boekenleggers.

Instagram media acrazylady - Nieuwe kleurboekjes #action

Ik heb weer nieuwe kleurblokken met postkaarten gekocht bij de action. heb er een dubbel gekocht want die was voor een kennis van me die ze bij haar action niet kon vinden. ben dol op deze kleurblokken. heb ook weer nieuwe gelpennen gekocht maar heb die niet op de foto gezet.

Instagram media acrazylady

heb deze overgekocht van een Booktuber namelijk van Merel. ze deed een unhaul en deze twee boeken wilde ik graag van haar overkopen. dat kon eindelijk een keer omdat zij in Nederland woont.

Instagram media acrazylady

ik hou van kleuren en deze leek me wel leuk. heb vroeger aan origami gedaan maar is al lang geleden.

Instagram media acrazylady

deze drie rollen waren samen 4 euro bij de Jamin dankzij 2+1 gratis.

Instagram media acrazylady

bij de boekenvoordeel was het nu twee seizoenen voor 30 euro en kon deze niet laten liggen.

Instagram media acrazylady

en iedere keer als ik bij de boekenvoordeel ben neem ik een paar boekenleggers mee, ze zijn 1,49 per stuk.

Instagram media acrazyladydit boek wilde ik al een tijdje hebben en zag hem nu voor 10 euro liggen bij de boekhandel. ga hem zeker nog een keer herlezen voor ik de film ga kijken.

Instagram media acrazylady

nog meer boekenleggers. de rechtse drie zijn magnetisch en waren 2,75 per stuk. de linkse was 1,50 euro.

Instagram media acrazylady

deze bij de kringloopwinkel gekocht voor 1,50 per stuk.

Instagram media acrazylady

het linkse boek was maar 50 eurocent en ook al is het het tweede deel van de serie voor dat geld kon ik hem niet laten liggen. het rechtse boek was 60 eurocent. ben dol op dit soort boekjes maar lees ze een keer en geef ze dan weer weg.

 

oeps best veel gekocht de laatste maand.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in shoppen. Bookmark the permalink.

2 Responses to shoplog april

  1. JessieYlmif@yahoo.com says:

    leuke aankoopjes, veel plezier ermee !
    gezellig weekend alvast, het weer doet in ieder geval z’n best 🙂 😉

Leave a Reply

