ster van de maand James Masters

Ik ben dol op hem in Buffy the Vampire Slayer en in Angel.

 James Wesley Marsters (Greenville, Californië, 20 augustus 1962) is een Amerikaans acteur en zanger. Hij speelde onder meer in de televisieserie Buffy the Vampire Slayer als de platinablonde vampier Spike. Hij verscheen in dezelfde gedaante ook in de spin-off Angel.

Marsters deed zijn inspiratie voor het Engelse accent van Spike op door te luisteren naar Anthony Stewart Head, die in dezelfde serie de rol van bibliothecaris Giles speelt. Naast het acteren leent de Amerikaan zijn stem aan tekenfilmpersonages en spreekt hij luisterboeken in, zoals The Dresden Files van Jim Butcher. Hij was zanger van de Amerikaanse band “Ghost of the Robot” en treedt nu op als soloartiest (zang en gitaar).

https://nl.wikipedia.org/wiki/James_Marsters

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in ster van de maand. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

