tvnieuws usa april 2016

WGN America Renews Underground
Game Of Thrones Renewed For Season 7 (wow en dat terwijl seizoen zes niet eens begonnen is. heb de eerste aflevering gezien en vond die erg goed. deze serie blijft goed.)
Silicon Valley Renewed For Season 4
Veep Renewed For Season 6
MTV Renews The Shannara Chronicles
Fear The Walking Dead Renewed For Season 3
Girlfriends’ Guide To Divorce Renewed Through Season 5
New Girl Renewed For Season 6
Man Seeking Woman Renewed For Season 3
TBS Renews The Detour
Episodes To End After Season 5
Nickelodeon Renews School Of Rock
FYI Cancels Kocktails With Khloé
Fox Renews Rosewood
Fox Renews Lucifer (heb erg genoten van seizoen 1 en hoopte al dat er nog een seizoen zou komen.)
Grimm Renewed For Season 6 (deze serie blijft goed)
Bosch Renewed For Season 3
USA Tops Up Chrisley Knows Best
It’s Always Sunny In Philadelphia Renewed Through Season 14

http://www.ismyshowcancelled.com/news/2016/

niet veel nieuws voor mij maar wel allemaal erg positief. voor jou?

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in nieuws. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

