moviechallenge week 18

Alvin and the Chipmunks: The Road Chip (2015)

Door een reeks van misverstanden, zijn Alvin, Simon en Theodore er van overtuigd dat Dave zijn nieuwe vriendin in New York ten huwelijk gaat vragen…, en hen laat vallen. Ze hebben drie dagen de tijd om naar New York te komen en Dave van gedachten te laten veranderen. Hiermee voorkomen ze niet alleen dat ze hun vriend verliezen maar ook dat ze een verschrikkelijke stiefbroer krijgen.

film 47. ik vind de eerste films over Alvin, Simon en Theodore erg leuk en deze leek me erg leuk. dit was weer een hele leuke en zeer grappige film.

Batman v Superman: Dawn of Justice (2016)

De mensheid maakt zich zorgen over de ongecontroleerde handelswijze van Superman, na een verwoestende actie in Metropolis. Dit baart de bevolking van Gotham City ook zorgen. Batman komt poolshoogte nemen in Metropolis. De twee superhelden raken in een heftige strijd verwikkeld. Al snel dreigt er opnieuw een dag des onheils, veroorzaakt door de schurk Lex Luthor. Batman en Superman zullen hun meningsverschil aan de kant moeten zetten om een nieuwe ramp te voorkomen.

film 48. ik heb geloof ik alle superman en batman films al eens gezien en ondanks dat ik veel teleurstellende reacties hoorde over deze film wilde ik hem toch zien. ik had er alleen niet te veel van verwacht. het was geen slechte film maar ook geen fantastische film ook al heb ik er wel van genoten. ik ben alleen niet zo erg bekend met de DC helden dus snapte in het begin niet alles. vond de cast wel erg goed en ben vooral benieuwd naar meer aquaman maar dat komt doordat ik de acteur die hem speelt erg goed vind maar heb gezien dat hij zijn eigen film krijgt. en meer wonder woman want vind haar wel stoer maar hou wel van de vrouwelijke superhelden.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2016. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

