Johnny Doodle fudge.

Ik zag deze vrolijke zakken bij de Kruidvat liggen en kon ze niet laten liggen.de verpakking ziet er erg vrolijk uit met die teksten erop die best wel grappig zijn. ik heb alleen de smaak rozijnen en rum niet meegenomen want ben zelf niet zo dol op rum en de combinatie van rozijnen en fudge leek mij minder. als ik die toch moet proberen moet je me het in de comments zeggen. 

de eerste die ik probeerde was chocolate fudge en die was erg lekker. maar de andere twee smaken vind ik ook erg lekker. ja ik ben dol op deze fudge. 

kende jullie dit merk al? en zo ja wat vinden jullie er van?

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 38 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in candy. Bookmark the permalink.

4 Responses to Johnny Doodle fudge.

  1. JessieYlmif@yahoo.com says:

    Deze ken ik nog niet !
    fijn pinksterweekend 🙂

  2. me says:

    Ik vond het salty in de salty fudge tegenvallenhelaas en je moet de rum/rozijn echt proberen, dat rum deel valt reuze mee. 😉

Leave a Reply

