shoplog Arnhem

Ik ben laatst met een vriendin naar Arnhem geweest om te shoppen en ben daar in drie winkels geslaagd, namelijk in een comicbookstore, een boekwinkel en de Primark.

Primark:

Instagram media acrazylady

rosegouden sierade, vind vooral de oorbellen erg leuk.

Instagram media acrazylady

ik ben dol op hun sokken en deze was in de aanbieding en een geurkaars. ik vind deze erg lekker ruiken.

Instagram media acrazylady

ik kon deze pyjama niet laten liggen.

Instagram media acrazyladyInstagram media acrazyladyInstagram media acrazyladyInstagram media acrazyladyInstagram media acrazylady

ik ben dol op de 3 euro shirtjes van hun en zag er deze keer een flink aantal die ik erg leuk vind.

Instagram media acrazylady

ik dacht dat ik nog geen teenslippers had en vond ze wel handig voor als het straks erg warm is. vind het printje ook erg leuk.

Stripboeken:

Instagram media acrazylady

ik zag dat ze een heleboel Yoko Tsuno strips hadden maar weet niet meer precies welke ik al had en welke nog niet dus nam er maar twee mee. ben dol op deze stripboeken.

Instagram media acrazylady

over Ratqueens had ik veel goed gehoord en paper girls raadde de medewerkster me aan en ik was op zoek naar het derde deel van the wicked + the divine serie.

boek:

Instagram media acrazylady

ik was eigenlijk op zoek naar een ander boek maar kon die niet vinden maar toen ik deze zag moest die wel mee. vroeg bij de kassa om boekenleggers omdat ik die spaar en kreeg er een aantal extra mee. ben er erg blij mee.

 

ben met al mijn aankoopjes erg blij.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in shoppen. Bookmark the permalink.

4 Responses to shoplog Arnhem

  1. lil99@hotmail.de says:

    leuke shoplog, die slippers zijn echt cute 🙂

  2. zwartraafje says:

    Leuke aanwinsten. De sokken zien er echt tof uit. Zelf ben ik momenteel bezig met een wishlist uit te schrijven. Een vriendin vroeg immers naar tips vermits ze op zoek wil gaan naar een verjaardagscadeautje. Dat duurt nog even (3 juli) maar zo’n lijstje samenstellen is uiteraard altijd leuk.

Leave a Reply

