shoplog mei 2016

Ik wilde in mei niet te veel gaan shoppen want had een aantal verjaardagen en moest daar ook al cadeau’s voor kopen. maar heb toch een paar dingen voor mezelf gekocht.

Instagram media acrazylady - Nieuw telefoonhoesjeInstagram media acrazylady - Oud vs nieuw

een nieuw hoesje voor mijn telefoon gekocht want zoals je al kunt zien aan de rechtse foto zag mijn oude er niet meer zo mooi uit. heb deze op de grensmarkt gekocht want zie in de winkel nooit dit soort hoesjes voor de Iphone 5C en alleen maar degene die alleen de achterkant bedekken en niet de hele telefoon. hij was 8 euro.

Instagram media acrazylady - Poptarts en nieuw parfum

ik hou van poptarts en zag deze bij de Jamin. ze zijn 4,50 euro wat best wel prijzig is maar ze zijn gewoon veels te lekker. deze smaak heb ik zelf nog niet gekocht maar heb er laatst een van mijn zus gekregen en ik geloof dat dat deze smaak was. de parfum komt bij Douglas vandaan en was 20 euro en heb ik van mijn bon gekocht. had maar een geur en die zit niet meer zo heel erg vol dus werd tijd voor een nieuw geurtje.

Instagram media acrazyladyInstagram media acrazylady

het was bij de boekenvoordeel 2 films voor 15 euro en zag een aantal films die ik heel graag wilde hebben. Instagram media acrazylady

zag bij de boekhandel een boekje van Neil Gaiman en heb nog nooit een boek van hem gelezen. deze novella was 3,95 en nam die graag mee om te kijken of ik zijn schrijfstijl wat vind. kenden jullie dit boek al van hem? zo ja wat vinden jullie ervan? graag geen spoilers vertellen.

Instagram media acrazyladyInstagram media acrazyladyInstagram media acrazylady

Bij de etos haalde ik deze doos met twee setjes van Victoria Secrets. een daarvan was voor een vriendin en de ander voor mij. ben echt dol op de geur coconut passion.

Instagram media acrazylady

de bovenste twee boeken komen bij de kringloopwinkel vandaan en waren samen 4 euro. het onderste boek komt bij de action vandaan en was geloof ik 2 euro.

Instagram media acrazylady

en nieuwe waxinelichtjes gekocht met een geurtje want had alleen nog maar grote waxinelichtjes met een geur.

 

alles bij elkaar toch best veel gekocht in de afgelopen maand.

 

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 38 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in shoppen. Bookmark the permalink.

2 Responses to shoplog mei 2016

  1. Emelie98@hotmail.com says:

    Zo lekkere parfummetjes,ben echt jaloers! 😉

Leave a Reply

