ster van de maand: Emma Watson

sinds Harry Potter ben ik dol op haar. Hermoine is ook mijn lievelingscharacter uit de Harry Potter wereld en zij was perfect voor die rol. we hebben haar in de films ook zien opgroeien tot een mooie jonge vrouw. en het korte haar stond Emma ook erg goed.

 Emma Charlotte Duerre Watson (Parijs, 15 april 1990) is een Brits actrice die onder meer Hermelien Griffel speelde in de Harry Potter-films. Van 2001 tot 2011 heeft ze in acht Harry Potterfilms gespeeld, samen met Daniel Radcliffe en Rupert Grint. Watson heeft verscheidene prijzen gewonnen voor haar prestaties in de Harry Potterserie. Andere films waarin Watson speelde zijn onder meer Ballet Shoes, Noah, The Tale of Despereaux, The Bling Ring en The Perks of Being a Wallflower, gebaseerd op een roman van Stephen Chbosky, een Amerikaanse auteur. In 2016 kondigde Watson aan een jaar sabbatical te nemen.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in ster van de maand. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

