moviechallenge week 25

the other side of the door (2016)

Een moeder worstelt met haar gevoelens voor haar dochter en man wanneer ze de dood van haar zoon moet zien te verwerken. Door middel van een ritueel, waarbij de deur tussen de wereld van de doden en van de levenden opengaat, probeert ze afscheid te nemen van haar zoon. Al snel blijkt dat ze alles op alles moet zetten om haar gezin te beschermen tegen een kwade geest die ooit haar geliefde zoon was.

film 61.  een van de redenen dat ik deze film wilde zien was omdat Sarah Wayne Callies er in speelde. ben geen groot fan van horror en kijk ze ook als het kan overdag. de film begint als een drama en gaat over een moeder die leert omgaan met de dood van haar zoon maar verandert al snel in een horror als ze naar een tempel gaat om afscheid te nemen van haar zoon en als ze thuis komt blijkt dat ze de geest van haar zoon heeft bevrijd en vrij snel daarna gaat er van alles mis en moet ze vechten voor haar leven en dat van haar man en dochter.  de film had een aantal schrikmomenten en was soms best wel eng. het was een spannende film aantal wendingen die ik niet verwacht had. vond het een goede film.

James and the giant peach (1996)

Het rustige leventje van James aan de Engelse kust komt tot een abrupt einde wanneer zijn ouders gedood worden door een neushoorn, en hij bij zijn twee verschrikkelijke tantes intrekt. Wanneer hij het leven van een spin redt krijgt hij enkele magische gekookte krokodillentongen in zijn bezit, waarna er een gigantische perzik in de tuin begint te groeien. In de perzik treft hij niet alleen de spin aan, maar ook een aantal nieuwe vrienden. Ze helpen hem met zijn plan om naar New York te reizen.

film 62. ik kan me niet herinneren of ik deze film ooit al eens heb gezien maar zal waarschijnlijk wel. ik vind de combinatie van animatie met film erg leuk en vond het in deze film ook erg leuk gedaan. dit was echt een hele leuke en spannende film.

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2016. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

