tvnieuws usa juni 2016

12 Monkeys Renewed For Season 3 (heb erg genoten van seizoen 1 en de eerste afleveringen van seizoen 2 die ik heb gezien)
AMC Renews Preacher
History Cancels Top Gear USA
Baby Daddy Renewed For Season 6
SundanceTV Renews Hap And Leonard
Casual Renewed For Season 3
HBO Cancels Vinyl
Archer Renewed Through Season 10
Penny Dreadful Ends After Three Seasons
Stuck In The Middle Renewed For Season 2
Orphan Black Renewed For Final Season (hoop dat ze er een mooi einde aan breien)
Younger Renewed For Season 4 (de eerste twee seizoenen waren erg leuk.
Curb Your Enthusiasm Returning For Season 9
Comedy Central Renews Idiotsitter
CMT Picks Up Nashville
You Me Her Renewed Through Season 3
Hulu Cancels Deadbeat
TV Land Renews Lopez
UnREAL Renewed For Season 3 (seizoen 1 was erg leuk)
Good Witch Renewed For Season 3
Cake Boss Renewed For Season 9
Outlander Renewed Through Season 4 (gaaf. ben dol op deze serie)

http://www.ismyshowcancelled.com/news/2016/

niet zo veel series die ik volg. maar zit er voor jou veel goed nieuws bij?

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in nieuws. Bookmark the permalink.

2 Responses to tvnieuws usa juni 2016

  1. JessieYlmif@yahoo.com says:

    Orphan Black, ben benieuwd welke kant ze nu op gaan hiermee ..
    doegggg

Leave a Reply

