moviechallenge week 26

the hunchback of the Notre Dame (1996)

Parijs, 15e eeuw: de misvormde klokkenluider van de Notre Dame, Quasimodo, leeft verborgen voor de buitenwereld in de klokkentoren. Op een dag besluit hij om naar beneden te komen voor een festival. Hier ontmoet hij de zigeunerin Esmeralda.

film 63. ik heb deze al vaker gezien en deze film blijft leuk. hij is spannend maar ook grappig en romantisch.

Hercules (1997)

Hercules, zoon van de Griekse god Zeus, wordt door de slechte Hades in een halfgod veranderd. Hercules wordt op aarde opgevoed en houdt zijn goddelijke kracht. Als hij achter zijn afkomst komt, krijgt hij van Zeus te horen dat hij eerst een echte held moet worden, om naar de berg Olympus te kunnen terugkeren.

film 64.  Ben ook bezig met de boeken van Percy Jackson en die draaien ook om de goden en hun kinderen en vond het wel grappig dat ik net bij deze disney film ben gekomen. deze blijft leuk ook al is het niet mijn lievelingsfilm maar vind het wel leuk

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2016. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

