Sam Heughan in films

Hij begon in het theater maar heeft buiten zijn rol in Outlander ook twee films op zijn naam staan. beiden heb ik nog niet gezien maar de eerste heb ik al wel in mijn kast staan. de tweede wil ik ook wel hebben.

A Princess For Christmasa princess for christmas

Het leven van Jules Day (Katie McGrath) staat volledig op zijn kop als ze noodgedwongen de zorg voor haar neefje Milo (Travis Turner) en nichtje Maddie (Leilah de Meza) op zich neemt. Nu, een jaar later, is haar leven nog steeds een chaos, maar is ze vastbesloten de kinderen een fijne kerst te bezorgen. Jules, Milo en Maddie reizen op uitnodiging van een uit het oog verloren familielid (Roger Moore) naar Europa, waar ze kerst zullen vieren op Castleburry Hall. De bewoners van het kasteel zijn alles wat Jules niet is: rijk, koninklijk en altijd even feilloos. Als Jules de charmante Prins Ashton ontmoet, wordt het verblijf op het kasteel een stuk leuker – tot ze zijn verloofde ontmoet en zich af begint te vragen of verschillen in afkomst ware liefde in de weg staan….

First LightFirst Light

Geoffrey ‘Boy’ Wellum was op zijn negentiende de jongste spitfirepiloot die deelnam aan de vermaarde Battle of Britain. Hij was nog maar net van school toen hij terechtkwam in het heftigste conflict dat ooit het luchtruim werd uitgevochten. In deze dramatische reconstructie zien we hoe de dappere tiener het niet alleen opnam tegen de Nazi’s maar ook tegen de angst die hem dreigde te overspoelen. De inmiddels bejaarde Geoffrey Wellum zelf vertelt dat hij zich zeventig jaar na dato nog steeds niet echt vrij voelt. Zijn bewogen persoonlijke verslag wordt aangevuld met intense actiebeelden. Al met al ontstaat zo een indrukwekkend document over de pure doodsangst die elke oorlog losmaakt in degenen die eraan deelnemen.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in ster van de maand. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

