moviechallenge week 31

rokjesdag (2016)

Rokjesdag. Die mooie eerste dag in het vroege voorjaar waarop vrouwen spontaan en massaal besluiten dat het kan, met blote benen naar buiten. Ineens fladderen overal rokjes en jurkjes. En iedereen weet: de lente hangt in de lucht. Voor de naar liefde hunkerende personages in Rokjesdag is dit de perfecte dag voor een cursus ‘Koken voor Singles’. Veertien personages beproeven hun geluk in de liefde. Het eerste deel van de avond volgt de regels van het spel: er wordt gepraat, een beetje gekookt maar vooral schaamteloos geflirt.

film 81. ik ben niet zo fan van Nederlandse films en kijk ze ook niet zo vaak maar had zin in een luchtige film en deze leek me wel grappig. de cast was zelfs voor mij vrij bekend ook al kijk ik geen Nederlandse series. echt grappig vond ik hem niet, soms was die een beetje flauw maar het was een luchtige film over daten en liefde.

Vigilante Diaries (2016)

Een team van voormalige black-ops agenten zijn nu misdaadbestrijders die onder leiding staan van een anti-held genaamd “The Vigilante”. De reddings- en wraakmissies brengen hen van de grote villa’s en de onderwereld in Los Angeles naar verre oorden als Irak, Armenië, Rusland en het Verenigd Koninkrijk. Hierbij ontmoeten ze een kleurrijke verzameling aan personages waaronder filmmaker Mike Hanover, een trio van Aziatische femme fatales, meedogenloze Armeense gangsters en een stel undercover superspionnen die de wereld in een chaos wil veranderen.

film 82. een film waar ik van te voren niet veel van verwacht had. leek me een die vol actie zat en waarvan het verhaal niet zo super veel voorstelde. verstand op nul en genieten van de actie en het geweld. en ja hoor ik had gelijk. deze film draaide meer om de actie en het geweld dan om het verhaal.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2016. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

