gelezen papieren (strip)boeken augustus 2016

Van de 24 boeken heb ik er 16 uit mijn eigen kast gelezen en ook nog twee die ik van een collega heb geleend.een van de strips is erg lastig te zien op de foto.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in bookchallenge 2016. Bookmark the permalink.

3 Responses to gelezen papieren (strip)boeken augustus 2016

  1. Jessie says:

    mooie lees stapel 🙂

  2. セレネ says:

    Is het boek van Amber Benson leuk? Ik ken haar alleen als Tara uit de Buffy the Vampire Slayer tv serie.

    • acrazylady says:

      Ik vond ze erg leuk. ze zijn spannend maar ook grappig. ze zijn niet in het Nederlands vertaald. dit boek is wel het derde deel uit een serie maar raad je deze serie zeker aan.

Leave a Reply

