Moviechallenge week 44

The Bourne Identity (2002)

Een Italiaanse vissersboot redt een drenkeling (Matt Damon) uit de Middellandse Zee. De man lijdt aan geheugenverlies en weet niet wie hij is. Er zitten echter twee kogels in zijn rug en hij komt al snel tot de conclusie dat er geprobeerd werd hem te vermoorden. Tot zijn eigen verbazing beheerst hij verschillende vechttechnieken, en geholpen door Marie (Franka Potente) gaat hij in Zwitserland op zoek naar zijn identiteit. Al gauw ontdekt hij dat hij verwikkeld was in een mysterieus plot met een moordaanslag waarbij de CIA een grote rol speelde…

film 131. ik ben waarschijnlijk een van de weinige mensen die nog nooit een van de Bourne films heeft gezien. en dat terwijl ik dol ben op actiefilms. heb hier erg van genoten en ga zeker de rest van de films over Jason Bourne ook kijken. er zaten stukken bij die een beetje voorspelbaar waren maar verder was het een hele spannende film die vol met actie zat.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2016. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

