Moviechallenge week 46

Suicide Squad (2016)

De geheime overheidsorganisatie A.R.G.U.S, onder leiding van Amanda Waller, doet een beroep op een strijdmacht bestaande uit een aantal supercriminelen. Ze staan bekend als Task Force X of ook wel de Suicide Squad. Ze krijgen gevaarlijke opdrachten toegewezen in ruil voor een kortere gevangenisstraf.

film 140.  ik was erg benieuwd naar deze film. de soundtrack had ik al regelmatig op 3FM gehoord en die klonk erg goed. na de batman vs superman film die ik tegen vond vallen en de wisselende meningen over deze film keek ik deze film met niet te hoge verwachtingen. Enchantress vond ik erg goed gedaan. de joker vond ik wat minder maar dat komt meer doordat ik hem vergeleek met de Joker uit de Batman films en Jared Leto is geen Heath Ledger. Harley Quinn vind ik geweldig, ze is gestoord maar wel erg grappig. deze film viel me 100% mee. hij was niet alleen spannend maar ook erg grappig. heb erg genoten van deze film.

Money Monster (2016)

Lee Gates, een bekende televisiepresentator, staat dankzij zijn beleggingstips bekend als de geldgoeroe van Wall Street. Maar als Kyle Budwell door een tip van Lee al zijn geld en dat van zijn familie verliest, besluit hij om Lee en zijn complete team te gijzelen. De gijzeling wordt live uitgezonden op tv en de enige die Gates in de studio kan helpen is zijn producent Patty. In een spannende race tegen de klok proberen Lee en Patty de waarheid te achterhalen over het complot binnen de internationale financiële wereld.

film 141. een van de redenen dat ik deze film wilde zien is omdat Caitriona Balfe (claire uit Outlander) er in mee speelt. de voornaamste reden waren eigenlijk George Clooney en Julia Roberts en de trailer zag er ook goed uit. in het begin had ik zoiets van dit word niks maar zodra de gijzeling begint word de film spannend en er zitten een paar wendingen in die ik absoluut niet verwacht had. deze film is zeker een aanrader.

Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children (2016)

Tiener Jacob volgt aanwijzingen, die hem naar een mysterieus eiland leiden. Daar ontdekt hij de ruïnes van Miss Peregrine’s school voor bijzondere kinderen. Terwijl hij de verlaten gangen en slaapkamers verkent, ontdekt hij dat de bewoners ongelofelijke krachten bezaten. En dat ze misschien nog leven.

film 142. het boek heb ik een hele tijd geleden gelezen en was erg benieuwd naar de film vooral omdat hij geregisseerd  word door Tim Burton. er zijn verschillen met het boek want de gaven van Emma en Olive zijn omgeruild. vond het wel leuk dat ze de foto’s ook in de film gebruikte want daar draaide de boeken om. deze film heeft een mysterieus sfeertje die er ook echt wel bij past. vond dit een goede film en hopelijk word de rest van de trilogie ook verfilmd.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2016. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

