bookchallenge week 48

boek 234 was weer een strip en weel een volume uit de Fables serie. ik ben dol op sprookjes en vind deze serie erg goed. de sprookjesfiguren maar dan in de moderne wereld.

F21330ables volume 5: the mean seasons

Written on the wind.
With the Battle of Fabletown won, and the surrounding city of New York none the wiser, the Fables have gained a little time for rebuilding and reflection – in between interrogation of the Adversary’s agent and the anticipation of Snow White’s impending motherhood.
For Bigby Wolf, the father of her soon-to-be newborns, that means a visit with an old friend – and a reminiscence of another, even deadlier war. For the Mayor of Fabletown, it means a rude awakening to the harsh realities of civis administration – and its conflicting demands. And for Snow herself, it means a long, painful labor – and a series of joyous, heartwrenching surprises.

boek 235. ik heb erg genoten van de Crossfire serie van haar en wilde daarom ook haar andere boeken lezen. Ik ben begonnen met de Jay & Gia boeken omdat dat er maar twee zijn. twee dunne boekjes. er komt veel erotiek in voor maar het draait om meer dan de seks.  haar mag ik wel maar van hem weet ik nog niet zeker wat ik van hem moet vinden. kom er in het volgende en laatste deel wel achter.

after bu21836875rn: de hitte van verleiding – Sylvia Day

Het was een schok te ontdekken dat Jax nog steeds zo belangrijk voor me was.
Tenslotte was hij niet meer dan vijf korte weken in mijn leven geweest. Nu, twee jaar later, was hij terug als een van de spelers in een deal die ik op het punt stond te sluiten. En mijn God, hij was geweldig! De kleur van zijn ogen was zo diepbruin dat ze wel zwart leken, en onder de volle wimpers school een blik die intens was… en meedogenloos.
Had ik al die tijd echt gedacht dat zijn ogen zacht en warm waren? Er was niets zachts aan Jackson Rutledge. Hij was genadeloos en hard als graniet.
Op dat moment begreep ik dat ik niets liever wilde dan het mysterie ontrafelen dat Jax voor me was. En het kon me niet schelen hoe hoog de prijs zou zijn die ik daarvoor moest betalen…

boek 236 was het eerste boek van Robert Galbraith aka JK Rowling over Cormoran Strike. een thriller dus heel wat anders dan de Harry Potter boeken. in het begin moest ik er even inkomen maar hij was wel erg spannend en vroeg me steeds af wie de dader was. dit was een heel goed boek en wil de volgende boeken graag lezen.

koekoeks18241209jong – Robert Galbraith

Als een getroebleerd supermodel een dodelijke val maakt vanaf een winters balkon in de Londense wijk Mayfair, wordt aangenomen dat het zelfmoord was. Haar broer twijfelt daaraan en roept de hulp in van privédetective Cormoran Strike.
Strike is een invalide oorlogsveteraan – met wonden die zowel fysiek als mentaal zijn – en zijn leven is een puinhoop. De opdracht lost zijn geldproblemen op, maar naarmate hij dieper graaft in de complexe modellenwereld, neemt alles een steeds duisterder wending – en loopt hij zelf steeds meer gevaar…
Een intrigerend, elegant mysterie met de atmosfeer van Londen: van de stille straten van Mayfair en de pubs in de steegjes van East End tot de drukte van Soho. Koekoeksjong is een klassieke Britse misdaadroman in de traditie van P.D. James en Ruth Rendell, en het begin van een unieke, moderne detectiveserie.

boek 237 was het vervolg op after burn. mocht hem ook steeds meer. het is weer een dun boekje wat vrij makkelijk weg las. een leuk boekje en vond dit een leuke duologie.

 A22092620ftershock: De schok van overgave – Sylvia Day

Niemand beheerste het spel beter dan Jax, mijn minnaar. In Washington wist hij achter de schermen het politieke machtsspel te manipuleren, en op de een of andere manier had hij ook nog tijd over om mijn carrière bijna te ruïneren. Maar wat hij niet doorhad, was dat er inmiddels iets was veranderd. Als de regels me niet bevielen, maakte ik nieuwe. Mijn eigen regels. En dit keer zou Jax daar niet aan kunnen ontsnappen. Ik zou hem zelfs helemaal niet meer laten ontsnappen.
Ik hield zo veel van Jax, dat ik hem onmogelijk op kon geven. Jax hield zo veel van mij, dat hij opgeven als enige mogelijkheid zag. Hij dacht dat ik me tussen al die gehaaide zakenmensen nooit staande zou kunnen houden. Wat een genoegen om hem te laten zien dat ik uitstekend op eigen benen kan staan…

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in bookchallenge 2016. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

