moviechallenge week 49

The secret life of pets (2016)

Max woont in een appartementencomplex in Manhattan. Zijn leven als favoriete huisdier komt echter op zijn kop te staan als zijn eigenaar een bastaard genaamd Duke mee naar huis neemt. Als blijkt dat het schattige witte konijntje Snowball een leger van verlaten huisdieren bijeen brengt om wraak te nemen op alle gelukkige huisdieren, moeten ze hun ruzies even opzij zetten.

film 147. ik ben dol op animatiefilm en deze leek me erg grappig. deze was ook erg schattig maar ook spannend en vooral heel erg grappig.

Bolt (2008)

Bolt is een superhond. Althans, dat is hij wekelijks in zijn eigen TV-serie “American Dog”. Al denkt hij daar zelf heel anders over. Want als hij pardoes van Hollywood in New York terechtkomt, kan hij ineens niet meer op z’n superkrachten terugvallen. Samen met de zielige huiskat Mittens en Rhino, een aan TV verslaafde hamster in een plastic bal, moet Bolt zijn weg terug naar Hollywood proberen te vinden.

film 148. heb deze al eerder gezien maar hij blijft leuk. hij is spannend maar ook erg grappig en ook ontroerend.

The Little Mermaid: Ariel’s Beginning (2008)

De heldin uit “De Kleine Zeemeermin” is terug! In deze prequel vindt Ariel, in haar vaders rijk waar muziek verboden is, een geheime muziekclub. Ze komt al snel te weten dat ze een geweldige liefde heeft voor deze muziek. Maar ondanks het verbod, onderneemt Ariel een gevaarlijke tocht om muziek helemaal terug te brengen in Atlantica.

film 149. ik ben dol op de kleine zeemeermin en vond deze ook weer erg leuk. Hij is wel voorspelbaar maar daarom niet minder leuk. en ja ook wel een beetje spannend.

The Good Dinosaur (2015)

In een wereld waar de dinosauriërs nooit zijn uitgestorven leeft Arlo, een 70 meter hoge tiener-Apatosaurus met een groot hart. Nadat een traumatische gebeurtenis onrust veroorzaakt in Arlo’s rustige gemeenschap, gaat Arlo eropuit om de vrede te herstellen. Onderweg krijgt hij onverwachts gezelschap van een mens: het jongetje genaamd Spot.

film 150. ik heb mijn challenge voor dit jaar gehaald. ik was erg benieuwd naar deze film. hij was ontroerend maar ook erg spannend en grappig. vind het wel grappig dat de hoofdrolspeler een jonge dinosauriër is die door Spot in de problemen komt maar zijn hulp goed kan gebruiken als hij probeert om naar huis te gaan. ja dit was echt een hele leuke film.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 38 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2016. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

