moviechallenge week 50

Me Before You (2016)

William Traynor (Sam Claflin) was een levensgenieter totdat hij als gevolg van een verkeersongeluk verlamd raakte. Zijn wens is om zijn leven te beëindigen. Een jonge laag opgeleide vrouw afkomstig uit een arbeidersgezin, Louisa Clark (Emilia Clarke), wordt in dienst genomen om hem te verzorgen. Tussen hen ontstaat een bijzondere band.

film 151. een film die ik al een hele tijd wil zien en eentje waar ik het boek ook van wil lezen. het boek moet ik nog lezen maar de film vond ik erg mooi en indrukwekkend. in het begin is hij erg kil maar al snel zie je dat ze erg close worden en het einde was gewoon erg zielig maar ook mooi en indrukwekkend. zonder te veel te spoilen ik snap wel waarom hij dat wilde doen in Zwitserland en snapte ook wel waarom zij het niet wilde. een tranentrekker maar wel eentje die ik vaker wil zien en absoluut eentje die ik over een tijdje nog een keer wil zien en zeker kan aanraden.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2016. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

