moviechallenge week 2

the Swap (2016)

Ellie O’Brien is trying to juggle rhythmic gymnastics and troubles with her best friend. Meanwhile, classmate Jack Malloy is struggling to live up to his brothers’ hockey-star legacies and dad’s high expectations and tough-love approach.

ik kwam deze tegen via YouTube en dacht dat ik de trailer te zien kreeg maar het was de complete film. het is een Disney film maar vind dat niet zo erg. de film is een typische Disney film maar wel een leuke film. hij was wel een beetje voorspelbaar maar geen slechte film ook al heb ik betere films gezien die om twee mensen gaan die van lichaam wisselen.

DC Super Hero Girls: Hero of the Year (2016)

DC Super Hero Girls Wonder Woman, Supergirl en Batgirl, samen met hun vriendinnen Poison Ivy, Harley Quinn, Bumblebee en Katana beleven weer heel wat. De trainende tieners strijden om de jaarlijkse prijs voor Heldin van het Jaar. Maar ondertussen willen de angstaanjagende Dark Opal en zijn mysterieuze partner het universum veroveren en hebben ze het gemunt op de meiden en hun school…

ik heb de eerste volume van de strip vorig jaar gelezen en vond die erg leuk en toen ik zag dat er ook een animatiefilm van was wilde ik die heel graag zien. het is een korte film maar wel een hele leuke en vrij spannende film.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 38 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2017. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

