moviechallenge week 3

The girl on the train. (2016)

Het verhaal volgt een recent gescheiden vrouw, Rachel genaamd, die de trein neemt naar Manhattan. Daar is ze getuige van een ogenschijnlijk perfect koppel, Scott en Megan. Maar op een dag gaat er iets mis tussen de twee en raakt Rachel verzeild in een mysterieus complot rondom de verdwijning van Megan Hipwell.

Ik heb het boek in 2015 al gelezen maar wilde de film ook heel erg graag zien. vond het boek al erg spannend en de film ook. was gelukkig al een tijd geleden dat ik het boek had gelezen en wist niet meer 100% zeker wie de dader was. erg goede film die erg spannend was en net als het boek volg je niet alleen Rachel maar ook Megan. een aanrader als je van psychologische thrillers houdt.

Inferno (2016)

In Inferno wordt Robert Langdon, hoogleraar kunstgeschiedenis en symboliek, wakker in een Italiaans hospitaal, waar hij aan geheugenverlies blijkt te lijden. Samen met zijn dokter, Sienna Brooks, probeert hij zijn geheugen weer terug te halen. Er is wel haast bij aangezien er een psychopaat rondloopt die een wereldwijde plaag wil verspreiden.

de eerste twee films over Robert Langdon heb ik gezien en heb ik erg van genoten. deze wilde ik dan ook graag zien. ik vind dat Tom Hanks een goede keuze was/is om Robert Langdon te spelen. het was een spannende film met een paar wendingen die ik niet zo snel verwacht had en net als de voorgaande twee films moet hij weer een aantal puzzels oplossen binnen een korte tijd terwijl er mensen op hem jagen. kan je deze film zeker aanraden en je hoeft niet de andere twee films te hebben gezien om deze film te kunnen kijken.

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2017. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

