moviechallenge week 4

Vaiana  of Moana (2016)

Prinses Moana is de dochter van het opperhoofd van haar stam, en komt uit een bekende familie van zeevaarders. Samen met haar held, de halfgod Maui, zet ze koers naar een legendarisch eiland. Tijdens de reis worstelen ze met de verraderlijke oceaan en alles wat zich onder het wateroppervlak verbergt en leren ze waar echte vriendschap toe kan leiden.

Ik ben dol op de films van Disney en wilde deze heel erg graag zien. hij is spannend maar heeft natuurlijk zoals bij Disney hoort een goed einde. maar hij is ook erg grappig, vooral die kip Heihei was heel erg grappig. jonge Moana was erg lief en schattig. vond het ook erg leuk dat ze oude legendes in dit verhaal hebben gebruikt vooral omdat ik er nog nooit van had gehoord. het zag er mooi uit en zat ook weer vol met liedjes. vind het ook leuk dat Disney steeds vaker komt met een film die niet draait om het vinden van hun droomprins maar die om vriendschap en familie draait. heb erg genoten van deze film.

 

About acrazylady

Mijn naam is Tamara. ik ben geboren op 30 september 1979 in een klein dorpje in het oosten van het land. nu 36 jaar later ben ik werkzaam in een bedrijf wat alles maakt wat in het beton gaat en ik werk daar als laborante. ik woon op mezelf in een kleine stad in de Achterhoek maar ben geen superboerin. als je meer wilt weten vraag maar raak maar kan zijn dat je geen antwoord krijgt. groetjes Tamara
This entry was posted in moviechallenge 2017. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

